Nabídka volných míst v pracovním poměru
Požadovaná profese: INVESTIČNÍ REFERENT
Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem
Požadavky
- minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalářské v libovolném oboru,
- základní znalost legislativy ve vztahu ke stavebním a nestavebním investičním akcím,
- základní orientace v projektové dokumentaci,
- komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost,
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou.
Hlavní náplň pracovní činnosti
- Zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými, a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok.
- Zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený.
- Podílí se na veřejné soutěži a následném výběru dodavatelů a jiných účastníků investiční akce.
- Zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se stavebními i nestavebními akcemi.
- Zajišťování realizace investičních akcí v součinnosti s externími odbornými pracovníky, jejich vyhodnocování z pohledu věcného a finančního plnění.
- Prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace stavebních a nestavebních investičních akcí a zpracovávání zápisů a protokolů o předání, vyřizuje případné změny při realizaci investiční akce (změnové listy).
Nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci v oboru investic,
- stabilní zázemí organizační složky státu,
- pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou,
- pružnou pracovní dobu,
- plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin),
- 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
- program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování – Gastropass card),
- platové zařazení v 10. tarifní třídě (rozpětí platového tarifu od 24.790, - Kč do 35.770, - Kč (dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování.
Doklady, které uchazeč doloží
- strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy, telefonu a popř. emailu,
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
- dotazy na náplň pracovního místa směřujte na plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku - tel. 778 722 462, 950 430 270,
- dotazy k výběrovému řízení směřujte na plk. Ing. Terezu Burianovou tel.: 950 430 150.
Výše uvedené doklady doručte do: 31.01.2025
Adresa
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem
nebo emailem na adresu: eva.mendlova@hzscr.cz nebo tereza.burianova@hzscr.cz
Volné od: 01.12.2024
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.