Hasičský záchranný sbor České republiky  

Přejdi na

Předcházíme rizikům


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Vedoucí oddělení správy majetku a investic

16. 12. 2025 - Oznámení o volném pracovním místě 

Ministerstvo vnitra – generální ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky, odbor provozní a správy majetku, oddělení správy majetku a investic hledá uchazeče na pozici Vedoucí oddělení správy majetku a investic.


Obecně

  • místo výkonu práce: Praha, Kloknerova 26
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba  4 měsíce); následně možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
  • možnost nástupu od 1. ledna 2026 (po splnění vstupních náležitostí)

Náplň práce

  • řízení a koordinace činnosti oddělení správy majetku a investic, včetně organizace práce oddělení, rozdělovaní úkolů, kontroly jejich plnění a metodického vedení pracovníků oddělení.
  • jednání a zastupování organizace před správními úřady v oblasti správy nemovitého majetku.
  • řízení procesu převodu nepotřebného majetku v rámci státu včetně přípravy podkladů, zajištění dodržování zákonných postupů a interních předpisů.
  • zajišťování agendy v oblasti správy a převodů majetku organizace vč. nájemních smluv a zápisů o bezúplatném užívání majetku.
  • příprava podkladů pro výběrová řízení na zhotovitele projektových dokumentací, stavebních akcí investičního charakteru a inženýrských činností ve výstavbě.
  • dohled objednatele nad realizací stavebních akcí investičního a neinvestičního charakteru včetně dozorování jejich průběhu dle schválené projektové dokumentace, harmonogramu staveních prací a stavebního rozpočtu.
  • kontrola provedených stavebních prací a koordinaci všech účastníků stavby, kontrola kvality provedených prací, účast na kontrolních dnech staveb, přebírání provedené práce.

Platové podmínky

  • platová třída 14 se mzdou 33.170,- Kč – 48. 310,- Kč (dle započitatelné praxe).
  • příplatek za vedení.
  • po zapracování možnost osobního příplatku.
  • řádná dovolená 25 dní; 5 dní indispozičního volna.

Požadujeme

  • vysokoškolské vzdělán stavebního zaměření (Ing.).
  • v případě jiného vysokoškolského (vždy však magisterského typu) praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, nebo řízení a vypracování stavebních projektových dokumentací a rozpočtů staveb.  
  • orientaci v právních předpisech upravujících nakládání s majetkem státu.
  • orientaci ve stavební dokumentaci
  • znalost práce na PC.
  • bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů).
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).

Výhodou

  • zkušenost s vedením pracovního kolektivu.
  • praxe v oblasti nakládání s majetkem státu.
  • uživatelská znalost práce se SW KROS 4.

Další informace

  • pružná pracovní doba (povinná část 9:00 – 14:00 hodin)
  • možnost závodního stravování
  • na daném místě je vyžadováno splnění podmínek pro umožnění přístup k utajované informaci „Vyhrazené“.


V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně kontaktních údajů na
e-mail: martin.kucera@hzscr.cz.

Případné doplňující informace je možné získat u ředitele odboru provozního a správy majetku plk. Mgr. Martina Kučery, MBA tel: 950 819 760.

vytisknout  e-mailem